22 Ağustos 2012 Çarşamba

Bayramdan Kareler:...:)


Bayramlarda, yaşımız kaç olursa olsun hepimiz bir heyecan içine giriyoruz heralde, yani çocuk olmaya hiç gerek yok ki..:) İlk gün eve dönünce şöylee iki  foto çekildik..:)



 İşşteee bennnn...:) İlk gün ablam ve benim büyük uğraşlar sonucu diktiğimiz elbisemi giydim.Ablam 3 yıl kadar dikiş kursuna gitti sertifikaları falanda var,yani dikiş hocası olabilecek kadar iyi biliyor.Bana gelince dikiş becerim vardır amaaa nasıl..!!! Öylee kalıp çıkartmayı  falan beceremem yani gerçi hiç uğraşmadım.Şöyle dikiyorum, üstüme kumaşı tutarım hııımm şurayıda kesiyim,burayıda daraltıyım,şurdan fermuarı olsun vs. diyerek bişeyler çıkartırım ortaya..İşte bu elbisede onlardan biri.Hemde çok beğenerek giyerim uçuş uçuş elbisem benim..:)
 
 
 
 
Burdanda sizeee kocaman Çınar öpücüğü...:)Seni seviyorum kartopum.Birlikte nice bayramlara inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder