31 Ağustos 2012 Cuma

Hoşgeldin Çınar Bebek :)

Bugün nette gezinirken, takip edebileceğim bir blog daha buldum kendime. cingifilli.com adında hoş bir blog, feyiz alınan bişeyler veren sitelere bayılıyorum ki,  benim için bu blog öyle oldu.
Bakın şimdiden bu yazının yazılmasına sebeb oldu teşekkürediyorum burdan.Son yazısında hamile olduğu için bebeğine bişeyler hazırladığını okudum.
Tabiii hemenn, kendim aklıma geldi, doğum öncesi nasıldım , neler neler yaptım diye düşündüm..

Veeee işte sonuç. tabii eskiden yapmış olduğum için yapılış fotoları yok, ama yinede fikir edilebilr diye düşünüyorum..

Bazı süslemelerim fotoğraflarda yok.Tüllerden büyük fiyonklar yapıp ortalarından kurdeleler bağladım.Hastane odasında heryerde bunlardan vardı..hımm başka, birsürüü uçan balonlar ve birsürü nazar boncukları vardı.:)
 
 
 
 
 
Çooookkkk büyük keyif alarak yaptıklarım.Bunların hepsini elimde yaptım, dikiş makinasıyla yapılacak işler değildi zaten. 
 
 
 
 
Kapı süsü.Ama malesef  bebeğimizin halen kendi odası olmadığı için, bizim kapımızda takılı duruyor.Söylemiştim evimiz küçük.:(
 
 
 
Hoşgeldin Çınar bebek hediyeleri için sepet.Ben tabiki kendimede bir tane ayırmıştım,içinde duruyor.
 
 
 
 
Veeeee tabiki olmazsa olmaz hediye (altın yani anlayın:) ) yastığı..
 
 
 
 
Hediyeleride ben yapmıştım.minik kutu çantalar, içlerine tüllere sarılmış mavi şekerleme ve birer adet minik filler koydum..Filler ve kuşların uğur getirdiğine inanırım..
 
İşte böyle ...
Malesef geç yazılmaya başlanan bir blog olduğu için, sanırım daha önce yapılmış çok şey yayınlayacağım..
 
Hatta bunu yazarken aklıma Çınar'ın doğumgünü hazırlıklarını yazma fikri geldi ..:)
 
 
Sevgilerr...:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder