15 Ağustos 2012 Çarşamba

Labneli Kek




Bizim evde kek nerdeyse hiç eksik olmaz.Çınar için yapıyorum aslında, abur cubur yemeye ne kadar geç başlarsa o kadar kardayız diye düşünüyorum. Tatlı ihtiyacınıda anne yapımı kekle gideriyoruz.
Bugün Çınar bey kek ve taze sıkılmış portakal suyu,anneside kek,dünden kalan kandil simiti ve çayla  bir güzel keyif yaptı.Tabi portakal suyu bitince kıyamet kopuyoo:)

Kek için malzemeler:

  2 yumurta
 1 su b.toz şeker
 3 yemek k. labne peyniri(ben pınar kullanıyorum)
 yarım su b. sıvıyağ
 yarım su b. süt
 1p. kabartma tozu
 1p. vanilya
 3 su b. un

Yapılışı:
 Önce yumurta ve şekeri beyazlayana kadar çırpıyorum.Üzerine labne peynirini, sıvıyağı, sütü ekleyip biraz daha çırpıp sonra un,vanilya en sonda kabartma tozu ilave ediyorum.
Labneli olması yumuşacık olmasını sağlıyor,çok lezzetli ve kolay bir kek.tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder