27 Eylül 2012 Perşembe

Bebeğimin Kokusu...


Bebeğim...
Sen her zaman benim bebeğim olacaksın, 1 yaşında, 2 yaşında, 10,15 hatta 30 yaşında bile bebeğim bebeğimiz  olacaksın..
Tek değişen şey..
Şu andaki bebek kokunu duyamayacak olmamız..
Seni bugün öptüğümde bunu düşündüm...
Hergün bir sürü resmini çekiyoruz, hatta her anını kameraya çekiyoruz, bunları bu hallerini görmek istediğimizde açıp izleyeceğiz.kii şimdden izliyoruz bile:)
Seninle birlikte, komik hallerine gülücez, yapabildiklerine şaşıracağız izledikçe..
Neredeyse bütün giysilerini, ayakkabılarını, oyuncaklarını hatta ilk emziğini bile saklıyorum.
Bebeğim, hem senin, hemde bizim için birsürü hatıra saklıyorum.
Ama, ne yazık ki tek saklayamadığım şey senin kokun pamuğum...
Bütün gün bunu düşündüm, seni bugün hergünkinden çooookkkk daha fazla kokladım..
Galiba bundan sonrada böyle olacak..
Keşke bu bebek kokunuda saklayabilseydim de, büyüdüğünde  nasıl güzel koktuğunu sende duyabilseydin...
Kocaman bir gerçek varki, kokun değişse bile herzaman bebeğimiz olacaksın.

Seni seviyorum kartopum.
Seni çoookkkkk kokluyorum annecim..:)


4 yorum:

  1. oyy nede güzel yazmışsınız.bebeğimi severken hep bu duygular içerisindeyim.Allah bebeklerimizi bize bağışlasın.

    YanıtlaSil
  2. Çok farklı bir duygu, bazen ifade bile edilemiyor.Amin, Allah herkezin bebeğini korusun inş.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. bebek insanın var olmasının en büyük kanıtı en büyük sebebi. Ne güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin:)kesinlikle öyle, teşekkürederim.sevgiler..

      Sil