3 Eylül 2012 Pazartesi

Bir Cumartesi Daha



Benim için haftasonu demek, sevgilim ve bebeğimle evden kendini dışarıya atıp akşama kadar gezmek demek:)
Bu haftasonuda öyle oldu, önce işte böyyleeee güzel bir kahvaltı yaptık, sonrada hazırlanıp attık kendimizi sokağa..

 
Çınar'a yumurtanın her halini deniyorum, bugünde hem omlet var hemde bıldırcın yumurtası.İnşallah yumurta, peynir, domates ve salatalık yedirebilirim..Çünkü hiçbirini sevmiyor, geriye kalan sadece reçeller:(
 
 
Birazcık bahçede oyalandık, çimenlerde kelebek aradık:)
 
 
 
 
Hıııhhh saçlarımızıda düzeltelim:)
 
 
 
 
Sonra anneanneye ziyarete gittik.
Orda minik bir köpek bulduk, daha 4 aylık bir bebekmiş Çınarcım birazcıkta burda oyalandı.
Nasıl keyifli mutluydu anlatamam.Dışarlarda gezmeyi çok seviyor annesi gibi, sokakta olayımda açlık uykusuzluk hiç önemli değil..:)
 
Annemle birlikte ordaki bir kumaşcıya gittik, insanlık için küçük, benim için büyük bir proje için kumaş aldım.Bakalım birara başlıycam, iş biraz büyük olduğu için eşimin evde olması lazım kiii Çınar'la oyun oynayan birisi olsun:)
Daha doğrusu birisi değil, BABAsı yanında olsun...
 
Düşüncemi gerçekleştirdiğimde yayınlayacağım..
 
BANA YARDIM LÜTFEN :Ben Ankara'da yaşıyorum, İstanbul'daki bütün blogerlar pazarlardan 1-2-3 liraya kumaşlar alıyorlar, ve ben bunları okuyunca resmen kıskanıyorrrrr, çıldırıyorumm..
Sesimi duyan varsa bana yardım etsin, Ank.dada böyle ucuza kumaş  alabileceğim yerler varsa söyleyin lütfennnn:(
 
Ben
Pantolon: Mango
Bluz: Miniğimin hediyesi(Ablam Nilgün)
Ayakkabı: Deıchman
Bileklikler: Benim yaptıklarım ve Nilin Hediyesi
 
Çınar
Alt-Üst Takım: Kanz
Ayakkabı: Kanz
Çoraplar: C&A
 
İşte aslında kısa ama uzatarak yazdığım bir haftasonu:)
Sevgiler
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder