7 Eylül 2012 Cuma

DIY. Kolye...


Son günlerde, bebe yaka kolyeler çok hoşuma gitmeye başlamıştı.
Çoktandırda yapmayı düşünüyordum, tabi böyle şeyler yani zincir ,boncuk, şıkırtılı olan herşey Çınar'ın çok dikkatini çekiyor.
Ona göstermeden yapabilmek imkansız oluyor, buda öyle oldu zar zor kaçıra kaçıra anca dikebildim sonundadaa bittiii.:))

 
 
Yapımı çok kolay olan, ama benim yapabilmem 3 gün süren bir kolye...
İnce bir kartonun üstünü seçtiğim bir kumaşla kapladım, dikerek yaptım bu işlemi.
Aslında üzerini, kumaş görünmeyecek şekilde pullarla yada zincirlerle  kaplamaktı, ama bu iş benim için oldukça zaman kaybı demek.
 
Yani Çınar'la olabildiği kadar fazla zaman geçirmek benim için en önemli uğraş.Zaten kendiside bunu istiyor,sürekli oyun oynayalım birlikte:))
 
 
 
 
Bende iki istediğim modelide yapamayacağımı   anlaynca,  hem zincir hem pulları birlikte kullanmaya karar verdim.Seyrek dikiş yaparak aryada birazcık mavi katarak diktim.
Sonuçtada böyle bir kolye ortaya çıktı işte:)
 
Sevgiler.:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder