5 Eylül 2012 Çarşamba

Dünden, Bugünden


Dün, geçen hafta yaptığım domateslerin yanına bikaç kavanoz daha ekledim.Önceki yaptıklarım sadece domates, dünkü yaptıklarım biber ve domates karışımı..


 
 
 
Kabukları soyulmuş domatesleri ve çekirdekleri alınmış biberleri doğradım.
Birazcık tuz ve zeytinyağı ekledim...
 
 
 
 
 
Kaynadıktan beş dakika sonra kavanozlara doldurmaya başlıyorum.Ocağın altını kapatmıyorum kii diğer kavanozlara doldurana kadar soğumasınlar..
 
 
 
 
 
Doldurduğum kavanozları sıkıca kapatıp ters çeviriyorum, ertesi güne kadar dokunmuyoruz.
Soldaki kavanozlar geçen haftadan onlar ayağa kalktılar çoktan:)
Eee kışa Çınar'a ve bize taze domateslerle yapılmış yemekleri yedirmek keyifli olucak..
 
 
Bugünde kek yaptım.
Sade gibi görünüyor amaaaa çok lezzetli ve enfesss bir kek oldu.Mutfak konusunda hiç mütevazı olamıcamm.:)
 
 
 
Çınar için genellikle sade kek yapıyorum, içinden ağzına birşeyler gelirse eğer yemiyor.
Buda öyle, tek farkı damla sakızlı vanilin eklemiş olmam.
 
 
 
 
 
Kokusunu anlatamamm bukadar güzel olabileceğini beklemiyordum..:)
Kuzumla birer dilim yedik bile.
Afiyet olsun bize.
 
Sevgiler.:)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder