5 Kasım 2012 Pazartesi

DIY. Çizme Yenileme


 Selam, sizlere bugün ablamın yaptığı bir diy projesinin fotoğraflarını göstermek istedim.Çookk fazla anlatacak bir şey yok aslında.Netteki gördüğüm incili botlardan sonra bizde elimizdeki çizmeleri böyle değerlendirmeye karar verdik (tabii Nilgün beni beklemeyip kendisi yapmış) .Bloğa eklemek için fotoğraflarını aldım, fotolarda çok belli olmuyor ama inanınki süpper oldular.Güle güle giy minik ablacım :)

İhtiyacımız olanlar, bolca yarım inci - eskimiş çizme veya bot - yapıştırıcı


 
 
Yarım incilerin, aslında iki ucunda delikleri var, dikilmek için üretilmişler.Ama yookk ben yapışmammda dememiş yani.Çokta güzel yapışmış ilgilenenlere duyurulur :)
 
 
 
 
Görüldüğü gibi yeterince eski bir çizme :)
 

 
 
Vee bir anda incilerle kaplı güzel bir çift çizme oluvermiş :)
 
 
Ayak kısmında yoğun inci kullanıp, yukarıya doğru serpme yapmış.Bu arada incilerin gri olması metal zımba görüntüsü vermemişmiş ama !!
Yakın zamanda benimde botlarımdan birisi bu tarzda olucak, tabi gidipte malzemeleri alabilirsem inşallah.Yapınca sizlerede daha detaylı fotolar sunarım. :)
 
İşte böyleee Sevgiler :)

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ablam adına teşekkürler, ve minik Rüzgar'ın annesini burda gördüğüme çok sevindim:) Sevgiler modaerator.

      Sil
  2. Harika olmuş, bayıldım:)

    YanıtlaSil