7 Kasım 2012 Çarşamba

Günün Fotoğrafı 6 - 7


 Keyifsiz  ve yağmurlu bir gün yaşıyor Ankara bugün, Durum böyle olunca benimde modum birden düştü, hava kapkara çok iç sıkıcı.Belki beni birazcık kendime getirir diye bloğuma koştum, ama nafile keyfim yok.Sizleri fotoğraflarla bırakıyorum.

 
6 - Kilit
 
Miniğimin tencere, tavaları karıştırmaması için yaptığımız bir kilit.Tabi faydasız gün boyu kaç defa açılıp içinden tava çıkartmıyoruzki..Her bebek böylemi acaba, yaa anlamıyorum bu tava merakını..üfff ne zaman bitecek acaba !!!!
 
 
7 - Renk
 
Buda miniğimin, renklerini ve kendisini çoookk sevdiğim arabası.(Galiba biz Çınardan daha çok seviyoruz:) )Sevgili arkadaşımız Lulu'nun doğum günü hediyesiydi.Çınar şimdilerde daha çok ilgilenmeye başladı, burdan tekrar teşekkürler canım :) (arabasının bagajınıda çıkarmış)
 
Keyifli akşamlar herkeze.
Sevgiler
 
 

2 yorum:

  1. Canim gule gule kullansin, nice mutlu yaslari olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lulucum Çınardan öpücükler bizdende sevgiler:)

      Sil