25 Ocak 2013 Cuma

Ayrı Kalmak Can Sıkıcı Oldu Artık !!!


Ah blog ahh, senin yerin ne kadar farklı ne kadar özelmiş meğer..
Bana bir arkadaş olmuşsun da farkına varamamışım.
Buraya yazı yazabilmek özgürce, bana ne kadar huzur veriyormuş meğer..

Yaklaşık 2 haftadır internetimizde sorun var,  maalesef bloğumu bu yüzden çok ihmal ettim.Aslında görünürde nette sorun yok, yüklemelerde sorun oluşuyor, yardım için arıyoruz yapıldı diyorlar ve hatta güyaaa 3 gündür gelip burdan kontrol edecekler.Çok can sıkıcı oldu artık, galiba kapattırcaz.

En sonki yazılarımda yorum yapan arkadaşlarımada bu yüzden cevap veremiyorum, kusuruma bakmayım  lütfen :(  Söylediğim gibi yüklemede sorun olduğundan tıkladığımda donup kalıyor.

Bize gelince, geçtiğimiz hafta havalar güzel olunca miniğimle birlikte ordan oraya gezdik durduk, içimiz kıpır kıpırdı.Tabi havalar tekrar (normal olarak) bozunca, bizde dünü ve bugünü evimizde geçirdik.Yinede çok iyiyiz keyfimiz yerinde, sağlığımız iyi ya başka bir şey istemeyiz.

Haa birde, bol bol pasta, kurabiye, kek vs. yapıp yedik.Netimiz düzeldiğinde bunlarıda paylaşırım artık.
Evett, uzun süre sonra yazı yazmak güzel oldu, fotoğrafsız olsa bile.

En kısa sürede, tekrar gelebilmek üzere.
 
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder