8 Ocak 2013 Salı

Hafta sonunda... Brunch


Bu hafta sonunda, cumartesi gününü evde geçirirken, pazar gününü keyifli ve upuzun süren bir kahvaltı yaparak bütün bir haftanın acısını çıkarttık.Pazar sabahına epey kalabalık bir grup olarak  Etlik-Oskar'da eğlenceli başladık.

Bu kahvaltı, ayda bir, bazen daha sık düzenlenen kuzenler toplantısıydı.Aslında kuzenlerin çeyreğinin toplantısı desem daha doğru olacak, sadece 18 kişiydik, hepimizin bir araya gelmesi için bir mekanın kapatılması falan gerekebilir :)) Şaka bir yana maaşallahımız var, 6 amcam 3 halam var benim, haliylede bir sürü kuzen, hepsine selamlar buradan :) genelde toplantılar akşamları oluyor, bizde Çınar'ın uyku düzeni bozulmasın diye katılamıyorduk. Bu defa sabah olduğu için bizde vardık.Upuzun masamızın fotoğrafını eklemeyi düşündüm, ama kuzenlerden izin almadığım için vazgeçtim.





Kelebek ve Kuzu
Bunlarda minik kuzenler :)




Baba - oğul heryerde bir oto dergisi buluyorlar :)








 
Bu  arada elbisemi mango indiriminden komik bir rakama aldım. :)
 
Umarım her günümüz, her gününüz böyle keyifli ve güzel geçer.

Sevgiler :)

 
 

4 yorum:

  1. Bu aile toplantılarını çok seviyorum ben. Benim de ailem oldukça kalabalık. Kaç kuzenim var sayısını bilmiyorum. Hele bir de onların çocukları var adlarını bile karıştırır oldum. Durum çok vahim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ewet çok keyifli oluyor, aile gibisi yok kopmamak lazım.. haahaa aynen bizde öyleyiz çok karıştırıp hatırlayamayız bile :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yemee ablası yaaa, gelip sevebilirsin, oynayın birlikte ama yeme kuzumuzu :)

      Sil