7 Şubat 2013 Perşembe

Değişiklik Yapmak Lazım- Mavi Oje


Beni tanıyanlar bilir, kırmızı ve tonlarından başka oje sürme(m)zdim :)

Çoktandır, herkezde görüp beğendiğim mavi renk ojeden görünce almıştım.Yaklaşık 2 aydır sürülmeyi bekliyordu.Geçenlerde değişiklik iyidir diye sürdüm.Beğenmem bende olmaz diye düşünüyordum, ama herkezde beğendiğim kadar kendimde de beğendim.
Özelliklede sürülmesi, kuruma süresi ve elleri sudan hiiiççç çıkmayan birisi için 2 gün kullanılabilmesi çok hoşuma gitti.O kadar sevdim ki ojeyi, beğendiğim renklerinden almaya karar verdim.
Bakın nasıl olmuş...







Diğer ojeler tarafından kabul edildi :)



Golden Rose Fantastic 182

Bakalım siz ne düşüneceksiniz !!

Sevgiler :)

5 yorum:

  1. çok yakışmış canım...
    severek kullan............

    YanıtlaSil
  2. Gayet hoş olmuşşşş güle güle kullannn canım

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç oje süremem sanki tırnaklarımda 20 kilo ağırlık varış gibi hissediyorum ama sürebilenecde çok özeniyorum :) çok yakışmış canım..

    YanıtlaSil
  4. mavinin bu tonu çok güzel durmuş ellerinde. Bence bir kaç farklı mavi tonunu daha denemelisin... :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle çok güzel durmuş, çok yakışmış. Birde Mavi rengi çok severim zaten :)

    YanıtlaSil