3 Nisan 2013 Çarşamba

Cumartesi - Kuğulu Park - Boteco


Geçtiğimiz hafta sonunu çok geç yazdığımın farkındayım, ama napayım ancak fırsat bulabildim :)

Cumartesi - pazar günü Ankara'da tam bir bahar havası vardı. Bzide kahvaltıdan sonra hemen kendimizi sokağa attık. Tunalıda cadde boyu yürüyüp, kuğulu parka gittik.
Bilenler bilir, kuğulu park epeydir kapalıydı, yenilenmek için..Ben farklı bir şeylerde olacağını düşünmüştüm, fakat herşey aynıydı.Sadece gerçekten yenilenmiş ve kuğular çoğaltılmış.Biz Ankaralılar olarak bu eski halini tabiiki çok seviyoruz da, yinede ekstra işlerde yapılmalıydı diye düşündüm..Sadece yenilemeyle kalınmamalıydı bence.. Bilmiyorum siz ne düşünürsünüz ??
Tunalıyı hiç bu kadar kalabalık görmemiştik, yani araba trafiği neredeyse hep vardır..Özellikle de haftasonları. Ama yaya trafiğine şaştık kaldık.Herkes bahar gelmesini bekliyormuş anladım :)

Bahar havası bugün nerede peki  :(

  


Kuşlara simit atmak istedik ama ...
Çınar kendi yemeği tercih etti :)




 


Kuğulu sonrası Boteco'ya gidip bu güzellikleri yedik. Daha önce burada yeni bir mekan açılışından bahsetmiştim. Kesinlikle bu cheescakeden yemelisiniz, inanılmaz lezzetli ve çok hafifti.










Ve hesap.. Nasıl fikir ama, bayıldım ben, çok orjinal.. 24 numara sarısı olsaydı bir çift hemen alacaktım :D Mekanda böyle daha çok orjinal görseller var, görmelisiniz :)


Cumartesi günümüz böyle keyifli geçti.Pazar günümüzü daha sonra  yazacağım galiba. Çınar uyandı bana müsaade :)

Sevgiler ...



11 yorum:

  1. ayyyyyy çınar nasıl mutlu olmuş belli nasıl gülüyor, yerim onu ben yaaaa!!!! buarada senin fotonu ilk kez görüyorum sanırım ne fitsin sen maaşallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzun zamandır bu kadar yoğun sokaklarda olamıyorduk, çok eğlendi, tam Çınarın haftasıydı.. Kendi fotoğrafımı çok eklemesemde birazcık eskilerde var.. Çok şımardım şimdi bak, çok teşekkürederim Meliscim :)

      Sil
  2. kuğu hep aynı kuğulu bence de.değişmesine de gerek yok gibi sanki.ama çocuk parkı yenilenmiş.miniklerin bölümünde kum havuzu var.tüm yaz orda olacağız galiba biz.çok beğendim orayı.cheesecafe yediğin mekanı merak ettim.birde biz deneyelim hesap gelmesi çok orjinal olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çocuk parkını biraz büyütmüşler.Kuğu sayısı artırılmış, kuğulu yazları vazgeçilmez parklardan. Deneyin tabikii, çok sakin ve kiyfli bir mekan. :)

      Sil
  3. Maşallah Çınar Bey gezmelere başlamış, yavaştan bahar gelirken çok olmuş bu geziler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış boyu evde zor durduk, artık bizi kimse tutamaz herhalde :) sevgiler sizede

      Sil
  4. Çok tatlısınız.Ankara'yı özlettiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beklerin efendim Batu beyle sizi ağırlayalım buyrun :)

      Sil
  5. Ankara'nın hiç içine girmedim desem :)
    ama bloglarda gezmiş gitmiş kadar oluyorum ,
    o tabak müthiş!
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankarayı sadece burada yaşayanlar sever sankii. Farklı bir havası olan şeh sevgilerrirdir Ankara.Özelliklede Tunalı cad gezilmeli diye düşünüyorum. Bekleriz Duygu Hanımcım birlikte gezeriz inş..
      Tabak hemde ne müthişti :D
      Sevgilerr

      Sil
  6. evet o papişler pek şekerler :) Çınarı yemek istiyorumm maşallah o ne tatlı öyle amaa :D

    YanıtlaSil