25 Nisan 2013 Perşembe

Parti Süslemeleri - Hazırlıklar Başlasın



İstanbul yolcuları dönüş yaptılar :)
Ama fotoğraflarımızı ayarlayıp post hazırlayamadım, inşallah en kısa sürede bolca ekleyeceğim.
Bugünkü postumuz süslemelerle ilgili :)

 Kuzumun 2 yaşını bitirmesine sayılı günler kaldı.
Tabi parti süsleri de günler öncesinden hazırlanmaya başladı.
Temamız, miniğimin en sevdiği çizgi film karakteri olan mıckey mouse oldu.
Basit bir şekilde, çok paralar harcamadan, Çınar Bey'in parti süslerini hazırlıyorum.
 Hem eğleniyorum keyifle yapıyorum, hem de kuzumla eğleniyoruz :) Ben çizimler yaparken O da başka bir yerde kartonlarla boyalarla bir şeyler yapıyor :)
Sonra yanıma gelip, " billikte billikte kakk annee billikte, hadi hadii "diyor :))
İstediğiniz renkte kartonlar, yapıştırıcı, makas ve keçe hepsi bu.
Galiba birazcıkta hayal gücümüz





 





Keçelerle de bir şeyler yapıyorum.




İşte bu işlerle meşgulüz bu aralar. Kuzuyla çok yoğun ve keyifli işlerimiz var :)

Sizce nasıl olmuşlar? Yada nasıl oluyorlar demeliyim. Daha bitmediler çünkü :)

Herkese keyifli günler
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. kolay gelsin...
    minnie ve mıckey mouseyi çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şirinecim.
      Biliyorum, farkediliyor daha doğrusu :)

      Sil
  2. El emeğiyle yapılmış herşey hazırdan çok çok daha güzel. Eminim Çınar da bunu zamanla anlayacaktır. Nice mutlu yaşlara. Ellerine Sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende öyle düşünüyorum. Büyüdüğünde onunla birlikte yaparız belkide.
      Teşekkürler Esin Hanım :) sevgiler

      Sil