26 Mayıs 2013 Pazar

Pazar Keyfi Bu Olsa Gerek :)


Hafta sonlarını seviyorum...Ailecek her sabah kahvaltımızı yapmamıza rağmen, hafta sonları bir başka keyifli oluyor.. Daha detaylı, daha çeşitli ve daha uzun olması buna en büyük sebepler sanırım :) Bu sabahta güzel bir kahvaltı ile başladık güne. İlk saatler Çınar'ın çok acıkmış olduğu için mızmızlanmasıyla elimiz ayağımıza dolandı.. Çabuk çabuk hazırladım neyse ki,  masaya oturduk da sakinleşti kuzu :)  
Portakal suyu, sucuk (köfte Çınar'a göre), patatesli omlet, tahin-pekmez, biraz peynir ve vişne reçeli yedikten sonra keyfi yerine geldi :)
Keyifli ve güzel masamız işte böyleydi ...







 


Kahvaltılarımızın vazgeçilmezi karpuz sezonunu da açmış bulunuyoruz.. Çay içilmiyor artık, sıcaklardan ne yapalım, en güzeli :) İlk karpuzumuz süper tatlı çıktı.Üç gündür sabah, öğle, akşam yiyorum. Büyük bir dilim hazırlarım,  masada durur, gidip gelip yerim :) Bende böyleyim işte :)  




Keyifli pazarlar herkese...Mutlu kalın...
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık nasılda güzel duruyor sofra özellikle tabaklarınızın rengine bayıldım.
    Takipteyim sizi bende beklerim :)
    http://gulaycansever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, bende seviyorum bu tabaklarımızı :)
    Geliyorum ziyarete sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  3. Karpuzu ben de çok severim. Akşamları yemekten sonra bir sürü yer sonra da bütün gece uyuyamam :) Size de afiyet olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. :):):)):):)),ohhhhh ellerine sağlık ...
    bloğumda cekılısm var bekelrım

    YanıtlaSil