4 Kasım 2013 Pazartesi

Ben...

 
 
Yazmaya mecbur hissettim kendimi bugün nedense..!!!
 
Aslında yazacak bir şeyim yok..
Ben ne yapıyoruma gelirsek...
Hafta sonu, bir gün gezme bir gün evde çalışarak geçirdim.
Havaların güzel gitmesini fırsat bilip, sık sık sokağa çıkıyoruz.
 
Önceden, bilgisayarı ilk açtığımda bloğumu açarken, şimdilerde ilk facebook sayfamı açıyorum.
Sık sık kurabiyeler yapıyorum.
 
Şimdilik az ve öz siparişler alıyorum..
Eğlenerek, keyifle yapıyorum..Beğenildiği zaman daha da keyifleniyorum..
Bugün de o siparişlerden birini gönderdim..
Mutluyum, içim rahat..
İşte beni çok eğlendiren kurabiyer...
 
 
 
 
 
 
87.5 Delta Fm sunucusu, Murat Keten için hazırlanan kurabiyeler.
Tuğçe Hanım tarafından yapılan tatlı sürpriz.
 
 
 

 
 
 
 
 
Daha fazla fotoğraf için..
Facebook sayfama, Sibel'in Kurabiye Evi'ne beklerim.
 
Detaylar için..
Diğer bloğuma lütfen..
 
Talı günler..
Sevgiler :)
 
 
 
 
 
 


 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder