18 Aralık 2013 Çarşamba

Hepinize Teşekkür Ediyorum :)


Daha önceki yazımı hatırlarsınız..
Boggerlar olarak yeni yılı erken kutladığımız dan bahsetmiştim..
Partimiz de her şeyin güzel ve kusursuz olması için çok çalıştık..

Bu güzel günde bizi yalnız bırakmayan, çok özel isimler vardı..
Her biri birbirinden özel isimler ve firmalar..
O'nlar sayesinde misafirlerimize yeni yıl hediyeleri verdik..

Neler mi? 
Başlıyorum o zamannnn :))




Fotoğraflara geçebiliriz :)



Mozaik pasta dolapta donuyor :))
Özendirmek gibi olmayayım amaa birazdan midemde olacak :))





Cook tarafından herkese mutfak önlükleri gönderildi..
Aşağıdaki takımı çekiliş ile sevgili Lulu kazandı :)



 


Liptonun paketlerinin güzelliğine bakar mısınız..




Hımmm bu şirin paketler için Tuğba Hanım'a ayrıca çok teşekkür ediyorum. sevgiler..
Sağlıklı ve lezzetli makarnalar Çınar için bu akşam pişirilecek :)



 


Dore çorapları zaten çok beğenir ve kullanırım..Bordo çoraba bayıldım :)
Bu sevimli sabunlara hepimiz bayıldık..Çok ciciler..






Dore kozmetik tarafından gönderilen bu güzel paket beni benden aldı..
Muffin kalıpları almam gereken zamanda, bu güzel hediye süper oldu :)
Kremler ve duş jeli kullanıldı tarafımdan, miss miss..






Urban ile saç bakım zamanııı :))





Çınar için organik şampuan ve bebek yağı..




Orkide Hareketi 4 lü far, Rossmann  BB kremin abisi olan CC kremi ( Sevgi öyle diyo :) ) , İxora ise güzel kokular gönderdi..






Modapik'ten sayılı gelen bu harika kolyeler çekiliş ile sahiplerini buldu..





 Baykumaş ise birbirinden güzel kumaşları ile destek oldu partimize..





Ben'de Sibel'in Kurabiye Evi olarak bana düşen görevi yerine getirdim :)
Misafirlerimizin blog isimlerinin yazdığı, kişiye özel kurabiyeler yaptım..
Kurabiyeler için aldığım tepkilere çok mutlu oldum..
Ayrıca teşekkür ediyorum kızlar....


Tekrar bu güzel günümüz de bizi kırmayıp, destek oldukları için, bütün bu güzel isimlere çok teşekkür ediyorum kendi adıma :)
İsimleri burada olup fotoğrafları olmayanlar ise çekiliş ile sahiplerini buldular..


Bereketli ve Mutlu Günler 
Sevgiler :) 












5 yorum:

  1. eğer dd ve ff krem de çıkarsa halası, bacısı, danası şeklinde devam edicem :D :D
    sevgilerimle kuzum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında onlarda çıkar,şekerim... Bakalım ne zaman, ne kadar gelişmiş şekilde cikacak :))sevgiler sana :)

      Sil
  2. kurabiyeler şahaneydi : )

    YanıtlaSil