19 Aralık 2013 Perşembe

Yardım Lütfen!!!


Merhabalar,
Geçtiğimiz hafta, bir kaç gün boyunca izleyiciler kısmı görünmüyordu..
Bazı bloglarda da aynı sorun vardı fark ettim ve okudum.
Sonra kendiliğinden geri geldi, izleyicileri gösteren bölüm..

Bugün ise,
Takip ettiğim blog arkadaşlarımı göremiyorum!!!!!
Neden olduğunu anlamadım..
İsimlerini hatırladığım bloglara baktım, sizlerde öyle bir sorun yok galiba..
Yada sorunu olan var mı???

Bende neden oldu, tahmin eden var mı??
Telefondan bloğumu açınca hiç Tasarım sayfasını açmadım..
Yanlışlıkla sildim desem, öyle de olmadı :(

Eeeee ne yapacağım şimdi bilen var mı?
İzlediğim blogları tek tek Gadget  ekleyip, yeniden mi kaydedicem :((

Üfff sinir oldum..

Acaba İzleyici kısmı gibi kendi gittiiiii kendi bir ara gelecek mi ???
Yoksa sizi bir süre takip edemeyecek miyim!!!!!

Hadi fikri olan, bilen yardım etsin..

Sevgiler arkadaşlar..

8 yorum:

  1. canım bende öyle bir sorun yok ama,bende mesela artık hesaptan giremiyorum bloguma,hani gmaile girince çan işareti varya onun yanındaki uygulamalardan girebiliyorum bendede o değişti,sordum kimdsede olmamış,ara ara böyle sorunlar olduğunda bende çok panikliyorum bilmemek çok kötüü :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( anladım canım, üff yani insanın canı sıkılıyor bu kadarcık bir duruma bile..Teşekkür ediyorum desteğin için :) sevgiler..

      Sil
  2. bak bugünde nearamıştınız kutucuğum öçalışmıyor şimdi seninkinden birşey aratayım dedim senin ne aramıştınız kutucuğunda çalışmıyor biliyormusun,demekki bu sorunda genel? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(( hadi yaaaa, farkında değilim... Blogger yavaş yavaş göçüyor demekki ..sinirden gülüyorum artık :) Olabilir, bir sıkıntı olduğu belli..

      Sil
  3. genel sistemden kaynaklanıyor sanırım güncelleme yapılıyor panik yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) himm tamamdir canım, sende de izleyici kismı yoktu hatırliyorum.teşekkürler sevgiler..

      Sil
  4. evet bir yapılanma olduğu kesin bende de bloğumu açarken bir hata mesajı veriyor sürekli ama sürekli... anlamış değilim araştırıyorum ben de canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan Hanım, siz el attiysaniz duruma yakında çözülür bu sorun.. Saka bir yana umarım kısa zamanda düzelir hepimizin blog sorunları.. Yoksa izlediğim bloglari tekrar kaydetmem gerekecek.. Sevgiler teşekkürler..

      Sil