31 Ocak 2014 Cuma

Çay daveti - Pembe Masa


Bir baktım, bu ay hep kahvaltı masaları postu yapmışım :)
E bu ayın ve haftanın son günü de bir sofra yazısı yapayım o zaman..

Dün minik bir çay davetim oldu..
Annem ve kuzenlerim geldiler..
Çınar'da  bende çok mutlu olduk, iyi ki geldiniz kızlar, her zaman bekleriz :)

Akşamdan haberim olduğu için çok fazla hazırlık yapamadım..
Maksat bir arada olmak dedik, güle güle çay içtik :D







 


Evin minik adamı uyurken, çayımızı içtik..
Bu ara hamur işleri, pastalar, tatlılar göstermemeye çalışıyoruz...
Yaparken yine birlikte yapıyoruz..
Ama masum bebeğim, fırına girince unutuyor.
Bir iki nerede diye sorsada bir şekilde unutturuyoruz..Maalesef böyle olması gerekiyor :(


Menümüz..
Mercimekli Börek (Milföy ile)
Çin salatası
Közlenmiş patlıcan-biber salatası
Islak kurabiye
Kolay Tramisu
ve sınızrsız çay :D

Mutlu Haftalar..
Sevgiler :)




14 yorum:

  1. Cnm sofran harika gorunuyor hele o muzlu tiramisu of of :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürle Esracım..En pratiğinden yapılmış tramisu :) Sevgiler canım..

      Sil
  2. sofran çok güzel olmuş mamalar da harika daha ne olsun..Afiyettt olsuuuunn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkürler :) beraber olsun buyurun :)

      Sil
  3. ayyyyyy cnm devam et böle güzel masa postlarına! bana o kadar ilham veriyosun ki:))) valla uzun zamandır ev dekorasyonuna el atmıyordum tekrar ufak tefek başladım böle sende görünce hem:)
    ellerine sağlık!
    öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliscim, estağfurullah, çok sevindim beğenmenee.. miniciik bir dürtme yapmışsam da ne mutlu bana.kolay gelsin ;).sevgiler canım :)

      Sil
  4. bu hazırlıksız halin mi gelelim bi gün sana : ) çok şeker olmuş pembiş pembiş : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık öle oldu vallahi :) bekliyorum canım her zaman biliyorsunuz..:)

      Sil
  5. harika bir sofra kurmuşsun yine canım hepsi nefis görünüyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, sevgiler kocaman..:)

      Sil
  6. Ne güzel masa bayıldımm :)

    YanıtlaSil