25 Mart 2014 Salı

İnstagramda Ben - Bloğuma Döndüm !!!



Genel olarak;
zor, yorucu, üzgün, heyecanlı, telaşlı, mutlu, neşeli, eğlenceli,
bir çok hissiyatı yaşadığım bir dönem geçiriyorum galiba.
Ailecek bu durumdayız birazcık...
Bu haller içindeyken de, bloğuma post girmek içimden gelmedi.
Duraklama dönemimdeydim galiba :)

İnstagram da paylaştığım fotoğraflarla anlatayım, bendeki durumları...






İnsanlıktan çıkanları gördükçe, daha da ZOR günlerin bizi beklediğini düşünmeye başladım..






Çok sevdiğim arkadaşım Bengü'nün gelmesiyle, HEYECAN ve MUTLULUK duydum.








Susturulan kuşlara inat,  Bengü'mün hediye ettiği kuşlarla MUTLU oldum.. 





Evde koşturan Çınar'ın düşüp kafasını kapıya çarpasıyla günlerdir ÜZGÜN bir haldeyiz
Kafadaki yarılma sonucu 3 dikiş atıldı. 
Bugünde dikişler alındı, bir ağlama bir ağlama :((
Çınar artık milli oldu diyoruz..



Sevdiklerim, ailem için NEŞELİ kahvaltılar hazırladım..





Sabah güne EĞLENCELİ başladık...




Günlerdir hazırlandığımız baby shower partimizi dün akşam  yaptık.
Hem TELAŞLI hem EĞLENCELİ geçti..

Bugünse, YORGUN ama MUTLU bir haldeyim...

Facebook: cinaragacinda
Facebook: Sibel'inKurabiyeEvi
İnstagram: Sibel Daban

HUZURLU günler..
Sevgiler





13 yorum:

  1. Geçmiş olsun yakışıklı Çınar'ıma, uf olmuş ya :'( Geri dönmene çok sevindim, hem ben de döndüm! :)
    Bir ara görüşmek dileğiyle, çok çok öpüyorum :)
    Not: senin bir çay davetin vardı ya hani, hala geçerli mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne uff :( sağol canım, evet duydum döndüğünü çok sevindim :)
      Tabiki halen geçerli her zaman ;)

      Sil
  2. O zaman hoşgeldiiinnn :D Hazır Bengü sormuşken noldu bizim çay daveti?? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm ne zaman isterseniz, ben size bıraktım, ayarlayalım bi hafta sonuna hemencik :)

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, canım benim üzüldüm inan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin ediyorum canım teşekkürler, saniyelik olaylar çocukların işi..sevgiler size ;)

      Sil
  4. aiy çınar uf mu oldu! hiç haberimiz yok çok geçmiş olsun canımm.. öpüyorum ikinizi de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef minik bi kaza atlattık.. Sağol canım bizde öptük, bekliyoruz ;)

      Sil
  5. çok üzüldüm çook geçmiş olsun Çınar'a:(
    Yine çok keyifli ve şık sofralar hazırlamışsın canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımm,..
      Seviyorum mutfakla uğraşmayı :) öptük sizi..

      Sil
  6. Geçmiş olsun öncelikle, şimdi biraz daha iyidir umarım Çınar'cığım. Bu arada ne güzel sofralar kurulmuş ailecek.. O enfes tatlıların üzerindeki güzellikler de harika.. Ailecek mutluluğunuz daim olsun tatlım. Sevgiler:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürediyoruz, evet Allah şükür çok daha iyi, ama tabi operasyon sonrası, uykularda ağlamalar olmuştu, epey korkmuştu.. Çok teşekkürler, amin inşallah :) Bizden de sevgiler canım..

      Sil
  7. harika sofralar, ellerinize sağlık :)
    iştahım açıldı doğrusu

    YanıtlaSil