14 Nisan 2014 Pazartesi

Babyland ...



Daha önceki yazımdan hatırlasanız, minik bir blogger buluşması gerçekleştirmiştik.
İlk baştan beri, niyetimiz, sadece bir araya gelebilmek, tanışmış olmaktı.
Öyle sponsor firma falan aramadım.
Tanımayı istediğim arkadaşlarımı aradım, buluşalım dedim sadece :)
Tek bir tane, bize destek olan güzel bir firma vardı..

Buluşma günümüze az kala, Gökçe Hanım'la tanıştım.
Kendisi bebeğine hamile kaldığında, alışverişte yaşadığı sıkıntılar ve arayışlardan yola çıkarak, bir site açmaya karar vermiş.
Kendi gibi hamile olan anne adaylarına, yeni doğum yapmış olan annelere ve hatta babalara yardımcı olmayı amaçlamış.
Böylelikle www.babyland.com adlı bu eğlenceli siteyi açmış.






Babyland sitesi minik buluşmamızda destek oldu.
Gökçe Hanım'a ilgi, alakası, eğlenceli sitesi, ve bize yapmış olduğu destek için kendi adıma çok teşekkür ediyorum..

Anneler ve anne adayları, oturduğunuz yerden, cıvıl cıvıl, rengarenk, şık, kaliteli, farklı ve en önemlisi de organik ürünler bulabileceğiniz bu siteyi incelemenizde fayda var.. 


Mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum..
Sevgiler :)




4 yorum:

  1. ürün yelpazesi ve sitenin düzenini sevdim ben canım:)bizim için yaptıkları indirim için de Gökçe hanıma teşekkürler burdan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim gerçektende , ne istediğimizi aradığımızı kolay bulmak iyi oluyor :)

      Sil
  2. ayyy cnm ne kadar sevimliler! sitenin kurulma fikri de harika fikir.... organik olmaları çok önemli minik bebişler için:)))
    Çınar'a ve sana bol öpücükler:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın yüzünü güldürüyor bu türlü sayfalar dimi amaa:))
      Bizde seni öpüyoruz canımm ;)

      Sil