6 Mayıs 2014 Salı

Cars Temalı Parti - Miniğim 3 Yaşında :)



3 sene önce bugün...
Tam da bugün dünyaya gözlerini açtı Çınar.
tam, 18:40 ta hayata merhaba dedi.
Anne-baba olduk biz bugün.
Hayata bambaşka bakmaya başladık artık..
Her şey değişti hayatımızda bir anda
Evimize, hayatımıza, aramıza minicik bir insan katıldı tam da bugün.
Bembeyaz, minicik...
Pamuk gibi, kartopu gibi, lokum gibi...
Miniğimiz Çınar'ımız oldu O bizim..

Rabbimizin bize bir emaneti, ŞÜKÜRLER OLSUN...
Allahım her isteyene anne-baba olmayı nasip etsin inşallah...

Aslında bugün olan doğum gününü biz pazar günü yaptık bile :)
Yavaş yavaş ve heyecanlı  bir hazırlanma süreci oldu.
Bu defa anneanne-dede evinde kutladık doğum gününü.
Maşallah 3 senedir farklı mekanlarda kutlanıyor oğlumun partileri :))
Seneye bakalım nerde olcaz :))





Miniğim için yaptığım ilk pastam.
Temamızı bu sene Çınar seçti, tabii ki arabalar oldu :)
Çınar'a kalsak arabanın üstüne 18 tane araba yapmam gerekiyordu ..
Filmin tüm karakterlerini istiyoo :))
tanıştırayım  sizleri :)
Şimşek Mcqueen, Tow Mater, Francesco Bernouilli 




Masamız böyleydi ;)





Ailenin minikleri :)
Çınar, Elizan ve Elif 




Ailemizin büyükleri..
Dedeler, anneanne ve babaanne :))
Çınar bu konuda çok şanslı, Allah sağlıklı ömürler versin onlara..





Parti sonu yorulan kuzular, böyle sakinleştiler ancak :)




Misafirlerimize farklı birer minik armağan vermek istedim.
Karadut reçelleri yaptım :))
Bu arada ilk defa yaptım ve bayıldım..





Birazcık süsler ve peçetelik.
Bu konuda blog arkadaşım, kardeşim Hacer'e teşekkürler ;)

Bu güzel günümüzde Çınar'ın yanında olan tüm sevdiklerimize tekrar teşekkür ediyoruz..

Hep birlikte olacağımız, nice sağlıklı, mutlu, güzel  yıllarımız olsun inşallah miniğim..
Seni Seviyoruz ...

Sevgiler






15 yorum:

  1. Canım Çınar iyi ki doğmuş, nice mutlu yılları olsun.

    Sibelcim sen iyice kendini aştın, muhteşem bir pasta yapmışsın, sokakta her modeli bu yaşına rağmen bilen Çınar'dan başka pasta seçimi yapmasını bekleyemezdik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm teşekkür ediyoruz :)
      :)) Çok teşekkürler canımm yaa, beğenmene çok mutlu oldum :)
      Ayy evet direk araba olsun dedi, seçenekler sunduk yok araba dediii :))

      Sil
  2. HERŞEY HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK :)
    NİCE GÜZEL MUTLU YILLARA İNŞALLAH..
    SEVGİLERR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyoruzz :)
      Amiin inşallah sağlıkla güzel yıllara :) Sevgiler..

      Sil
  3. Maşallah Çınar'a, burçtaşımmış, kendileri;))) nice seneler olsun inşallah, sağlıkla mutlulukla geçsin. Parti için söylenecek söz bulamıyorum, tek kelimeyle harika hazırlanmış herşey!! Ellerinize sağlık çok beğendim tüm detayları:) Neredeyse benim de doğum günüm orada olsun diyecektim:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım boğa kadınımısın sendeee :) Gerçi kadın-erkek farklı oluyor ama neyse inat inattır :)))
      Çok teşekkür ediyoruz Handancım, valahi keçke olsaydı, çok sevinirdik :)
      Zaten annem her doğum günü tolantısında "bu kadar kalabalık tolanmışken, sünnet yapyasdık, nişan olsaydı" vs der :))))
      Sevgiler canım..

      Sil
  4. Maşallah kuzuya :D Sibelcim allah nice nice yaş günlerini sağlıkla, mutlulukla ve huzurla görmeyi nasip etsin size :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Canımm :) Aminn inşallah çok teşekkürler Sevgimm ;)

      Sil
  5. herşey harika görünüyor...Çınar çok şanslı bir çocuk...nice yaşları olsun kuzuğun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatoşcum, sağlıklı yıllarımız olur inşallah :) Sevgiler..

      Sil
  6. Okurken duygulandım anne olduktan sonra duygusallığım çoook arttı dediğin gibi Allahın emaneti onlar, senin de kuzuna Allah upuzun hayırlı mıutlu olup mutlu edeceği bir ömür nasip etsin inş. Her şey harika olmuş pastana kesinlikle bayıldım. Ellerine sağlık güzel anne ;) Bu arada ben Balıkesir de ikamet ediyorum maalesf uzağız ama bazen öyle durumlar oluyor ki dünya küçülüyor belki tanışırız da kısmet artık :) görüşmek üzere canım kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canım çok tatlısın, öyle oluyor gerçekten de her şeyi farklı düşünerek dinliyor, okuyorsun..
      Hepimizin bebeğine sağlık ve huzur versin Rabbim..
      Çok teşekkür ediyorum canım :)
      Ne güzel bir şehirdeymişsin öyle, inşallah kim bilir bir gün tanışırız belki ;)
      Sevgiler Canım ...

      Sil
  7. Geçmişte olsa nice nice mutlu yıllara Çınarcım ailenle bir ömür mutlu ve sağlıklı yaşa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyoruz Çınar'la birlikte :)
      Aminn canım inşallah, sevgiler..

      Sil
  8. Ama ben bunu yeni görüyorumm :) İyi ki doğdun Çınar kuzu Adana'dan öpücüklerimi yolluyorumm :*
    Bu parti süsü işlerini profesyonel olarak yapmasam da, ürünleri bastırıp kullanıyorsunuz ya, gördükçe mutlu oluyorum :) Nice parti hazırlıklarına hep birlikte :)

    YanıtlaSil