24 Ekim 2014 Cuma

İlk Çay Daveti ;)



Evliliğin ilk zamanlarında, evde yapılan her bi işte, her gelen misafirde insan nasıl heyecanlı oluyorsa...
Yeni evde de durum aynı oluyor.
En azından benim için böyle :)
Evde yapılan ilk kahvaltı, huzurla yenilen ilk akşam yemeği, ilk balık gecesi vs derken her biri için ayrı özen ve heyecan oluyor içimde.

İlk çay davetim de tabiki oldukça telaşeli ve heyecanlı geçti.

Misafirlerim kimler miydi? 

Evimizin teslimini en az ben kadar heyecanla bekleyen, taşınma telaşımda hep arayıp soran, samimiyetlerine sonsuz güvendiğim dostlarım, şeker kızlar dı :))

E tabi konuklar şeker ve eğlenceli olunca, çay daveti birazcık parti havasında geçti. 

Gelelim neler yapmışıma...



Masamız bütün kızlar toplanmış olduğu için pembelere bürünmüş :))



Partiler marswallow suz, şekersiz olmazmış diye duyduydum da :)))


Donut kurabiyeler bi harika dostum ;)



 Sevildigi için, haşhaşlı mercimekli börek yapmıştım..
Kuskus makarna salatası..
Sosisli milföy börek.
Közlenmiş patlıcan-biber salatası.




Aaa alman pastamın kreması bu defa pempee olmuş :))
Tahinli çıtırlar olmazsa olmaz ;)
Ve annemin elinden yaprak sarması nuumnum...



Ponpongiller, bulanık selfie yaparkenee yakalanmışlar :))

Bakmışlar bulanık, gülmekten bi türlü çekilemiyo selfiii...
Sonra iş Nurgüle devredilmiş :))
Ve olmuş;)



Bunlarda çay partisinin delikanlıları ;)
Çınar ve Çağan Emre 

Oğlum Çağan Emre ismini duyunca iki arkadaş gelecek sanmış ve çook sevinmişti.(hatta daha çok arkadaş bekliyorduk ama gelmediler :( bu anneler rahat oturalım bol dedikodu edelim diye çocukları babaya bırakıp kaçıyoo, cıkk cıkk cık )
Fakat iki isimli tek arkadaş gelince büyük hayal kırıklığı yaşamıştı :)))
O günden berri de "niye benim iki ismim yok" diyo :))

İşte böyle unutulmayacak kadar eğlenceli ve bol gülmeli geçti ilk çay davetim..

Hep böyle olalım inşallah..
Bereketli ve huzurlu günlerimiz olsun sevdiklerimizle...

Mutlu hafta sonları
Sevgiler :)







6 yorum:

  1. Sibeeel nasıl güzel bir sofra bu, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nillgüünnn şeker kadın :) senin içinde seve seve hazırlarım şekerimm ;)

      Sil
  2. Kuzum yaşadığın her an böyle heyecan içinde ve mutlulukla geçsin.Yeni evinizde hep güzellikler yaşayın inşallah.Buarada o enfes sofraya tanık olduğum için çok sansliydim gerçekten :) Mercimekli börekkkkk tadın hala damagimdaaa 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım çok teşekkür ediyorum.. Amin inşallah hepimiz huzurlu günler görelim :)
      Biliyorsun börek sen sevdin diye yapıldı ;) afiyet olsun şekerim...

      Sil
  3. Ne de güzel gözüküyorlar :) iyi eğlencelr

    YanıtlaSil