5 Ocak 2015 Pazartesi

Safir Güzellik ile Bakım Zamanı ;)



Yepyeni yılın, ilk ayından ve ilk pazartesinden herkese merhabalar..
2015'in ilk Blogger etkinliği 3 Ocak Cumartesi günü gerçekleşti.

 Safir Güzellik ve güler yüzlü personeli sayesinde keyifli bir gün geçirdik.
Peki Safir Güzellikte neler oldu, neler yapılıyor, ve yeri nerede ???

11 sevdiğim blogger arkadaşım bizi kırmayıp bu güzel günde yanımızdaydılar.
Hep birlikte, çay keyfi yaparak, tatlı yeyip, dedikodu yapıp, güzellik  merkezini tanıdık.

Very cupcake'in bizler için hazırlamış olduğu minicik cupcakerin altlarına yapıştırdığımız numaralar ile çekiliş yaptık.
11 kişi arasından 4 şanslı kişiye cilt bakımı  yapıldı.






Oldukça ferah, temiz ve iç açıcı bir ortamı var.




 


Güzellik Merkezinde ise,

Epilasyon, Leke tedavisi, Akneli ciltler tedavisi, Detoks tedavisi, Profesyonel cilt bakımı, Bölgesel incelme, Diyetisyen, Kavitasyon, Vücut bakımı, Selülit tedavisi, Depilasyon, Kalıcı makyaj, Profesyonel Makyaj, El ayak makımı, Kaş tasarımı

hizmetleri veriliyor.

Ayrıca Şubat ayı sonuna kadar kaçırmamanız gereken bir kampanya var.
100 de 50 indirim fırsatı !!!




Bizler için hazırlanmış tatlı bölümü..
Zaten bi kısır eksikti, gün havasında blog buluşması da oluyormuş dedik :)) 








Ablam, Nilgün çekiliş için minik cupcakeleri ikram ederken ..
Bence, hem lezzetli hemde çok eğlenceli bir çekiliş oldu :))







Sena ve İlknur şanslılardandı :)
Diğer şanslılar ise, Pelin ve Nazlı oldu :)

Uygulanan cilt bakımı, Microdermabrasion..
Cilt tonu rengi düzenleme ve ince çizgilere botoks etkisi yapıyormuş.
Uygulama yaklaşık yarım saat sürüyor.
İki oda da iki ayrı estetisyen uzman eşliğinde bakımlar yapıldı..
Tertemiz, pembe ve yumuş yumuş suratlar çıktı ortaya :))




Cilt bakımı yapılan arkadaşları beklerken biz de bu arada birazcık şımardık..
Bolca fotoğraf çekildik.. 




Çerçevele :))
3 eksiğimiz var aslında.
Sena bakımda, Neslihan birazcık geç gelebildi, lulucum erken kaçmak zorunda kaldı :(




Ben ve minik ablam :))
Kocaman teşekkürler Nilgünüm ;)







Çerçeve arkasından,
 öncelikle bu keyifli güne ev sahipliği yaptığı için Safir Güzellik ailesine kocaman bir teşekkürler..

Beni kırmayıp, etkinliğimize harika cupcakeleri ile destek olan Banuhan Hanım'a, emeklerinden dolayı Very Cupcake personeline,
ve davetimiz üzerine yanımızda olan blogger arkadaşlarıma çok teşekkürler :)

İyi ki varsınız ve iyi ki sizleri tanımışım kızlar ;)

İşte Ankara'lı bloggerların, minicik bir kısmı, yeni yılın ilk etkinliğini de böyle geçirdi..

Ayrıca herkese, mutlu, huzurlu ve en çokta sağlıklı bir sene diliyorum.

@sibeldaban
Sevgiler...



Safir Güzellik Merkezi
Adres Bilgileri:
Bahçelievler 7.Cadde 17/8 
(DenizBankÜzerinde)

Telefon Bilgileri:
0312 213 31 88
0312 215 92 25
0530 150 94 98 

Kaçırılmayacak bir kampanya var demiştim dimi ;)










14 yorum:

  1. Canım davetin için ben teşekkür ederim keşke daha çok kalabilseydim gerçekten ev ortamında buluşmuşuz gibi çok samimi bir etkinlikti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gelebilmene, hele ki böyle yoğun bir gününde gelmiş olmana ben teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  2. Bei de davet ettiğin için çok teşekkür ederim harika bir gündü doğrusu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şevvgiiii, ateşliiii, griiiip, halssiiiizz, hasta kocacığını bırakıpta geldiğin için ben teşekkür ederim canım ;) Nasıl da acitasyon yaptım ama :)))

      Sil
  3. Davetin için çok teşekkür ederim Sibelcim, sen çağırırsın da biz gelmez miyiz :)
    Bir dahaki buluşmaya birimiz kısır getirsin, sen Alman keki yap, patates salatası da benden, hoop :)
    Çok öpüyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkürlerr :))
      Anaaa niye ben bunu akıl edemedim bakk :))
      Biride ıspanaklı börek yapsın haa :))
      Bende öptüm çoki...

      Sil
  4. Davetin için çok teşekkür ederim, güzel bir deneyim oldu benim için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, iyi ki geldin, rimeller bozulmadan atlattın neyseki :))

      Sil
  5. canım davetin için biz teşekkür ederiz, çok keyifli bir gündü. Çikolatalı maskeye bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgünümm, iyiki geldin canım rica ederim..Aynı çikolata gibimi, bana çikolata vermediler yaaa:(( Sen kazana düştün dediler, bana göre değilmiş :))

      Sil
    2. :))))) yazık sana, kokusu bol kakaolu ama rengi açık, sütlü çikolata diyelim :)

      Sil
    3. Ne çektim be Nilgün :)))) Sana afiyetler olsun kuzum, benimki de limonlu, çikolata kadar olmasa da onu da severim :))

      Sil
  6. Sibelim çok güzel bir davetti=) seni çok özlemişim bir araya gelebilmemize vesile oldun,ablan da senin gibi çok tatlı:) iyi ki tanıdım sizleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım aynen, güzel bir başlangıç oldu bu etkinlik :) Ablam adına teşekkür edeyim kuzuu :) Çok öptük...

      Sil