25 Mayıs 2015 Pazartesi

Etkinlik Sponsorlarımız #SibelveGoncaAnnelerle - 2


Merhabalar,
Geçen hafta, arkadaşım Gonca ile birlikte düzenlediğimiz etkinlikten bahsetmiştim, bu yazımda,
Neler yaptığımızı ve kimlerin katıldığını biliyorsunuz.

Bugün ise, etkinliğimize göndermiş oldukları hediyeler ile destek olan firmalardan bahsetmek istiyorum.

Firmalarımızın hediyeleri ile arkadaşlarımıza yaptığımız minik sürprizler ve heyecanlar ile mutlu olduk..Ki biz Gonca ile, etkinlik gününe kadar ne heyecan ne heyecan yaşadık bilemezsiniz :)

Etkinlikte ki asıl amacımızın bir arada olmak, yeni arkadaşlıklar kurabilmek, eğlenceli bir gün geçirmek olduğunu söylemek isterim. 
Arkadaşlarımıza minik hediyeler ile sürpriz yapmak eğlenceli oluyor.
Bu konuda ise devreye destek olan firmalarımızın göndermiş oldukları hediyeler giriyor :)

Peki hangi firmalar yanımızdaydı?





Masamızın önünde görülen renkli ve lezzetli tatlılar ile Fruit Flowers bizlerleydi..
Nasıl sevindiğimizi mutlu olduğumuzu tahmin edebilirsiniz sanırsam :))
Çok teşekkür ediyoruz Fruit Flowers..



 




 





Party Lite ile ilk defa etkinlik sayesinde tanıştım. 
Muhteşem kokuları olan oda parfümü havasında mumları var.
Hatice Hanım bizlere kısacık Party Lite ürünlerini anlattı.
Bu sırada masa da yanan mumların ortama verdiği kokular tarif edilemez.
Evdeki minikleri yakmaya kıyamadım, ki zaten salona yayılan koku yeterli bile ;)
Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ediyoruz :)



 


Mutfaktan çıkmayan ben mutlu olmayım da kim olsun dimi ama :)
Mehtap Plus Rengarenk sayesinde mutfağımda ilk seramik tencerem oldu :)
Evet ilk!!! Tavalar oldu fakat seramik tencere hiç kullanmadım şimdiye kadar..
Birde renk sarı olunca iki kat sevdim bu ürünü..
Çok çok çok teşekkür ediyorum ilginiz ve desteğiniz için Beste Hanım..

Eskilerden kalma gibi olan bu tabak ise Ara Home dan..
Etkinlik temamıza uygun çiçekli desenlerde göndermiş oldukları tabaklar arasından, ben bu modeli seçtim.
Hepsi birbirinden güzellerdi..
Çok teşekkür ediyorum Ara Home :)



 


Dermokil in daha önce de maskelerini denemiş ve gerçekten de çok beğenmiştim..
Çok mutlu oldum, teşekkürler Dermokil ..
Essence ise, sivilce kurutucu ve tonik gönderdi etkinliğimize ..
Yorumlarım  kullanınca gelecek, teşekkür ediyorum..



 


Bizlerle olan dergiler ise;
Kağıt vs. dergisinin, aktivite dolu sayfaları Çınar'ın çok bi hoşuna gitti, ben bile bayıldım valla :))
Çok teşekkür ediyoruz sizlere :)



 


Çınarko ile kes yapıştır saatlerinde kullanılmak üzere Uhu yapıştırıcı geldi :) 
Toyzz Shop ise tüm miniklerin yaş gruplarına göre hediyeler gönderdi.
Minik Winnie nin şekerliğine bir bakın lütfen :)
  




Goo.n Türkiye etkinlik sayesinde tanıştığım bir ürün oldu.
Çınar büyüdüğü için biz birazcık geç kaldık galiba tanımakta.
Ürünleri bebek bezleri, mayo tipi bezler, ıslak mendiller vs. 
Bize ördek şeklinde kutusu olan ıslak mendil geldi, çok sevimli :)
Tüm çocukların yaş grubuna uygun mayolar ve bezlerden gönderdiler.
İlginiz için çok teşekkür ediyorum Goo.n 





Pakolino hem çocukları hem biz anneleri düşünmüş.
Uzay temalı etkinlik ile Çınarı, anlamı çok büyük olan,pratik bez çanta ile beni çok mutlu ettiniz :)
Çok teşekkür ediyoruz :)


Ayrıca etkinliğimize hem misafir olarak hem de  annelere hint kısası yapmak için gelen Füsün'a da kocaman teşekkür ediyorum.
Kendisi harika modeller yaptı, herkese.
Maalesef ben biraz kurtlu olduğumdan oturduğum yerde uzun süre durmayacağım dan, yaptıramadım :( 
Ama inşallah başka bir zaman bende yaptıracağım :)
Çok teşekkür ediyorum Ankara Hint Kınası :)

Tüm firmalara bizleri kırmayıp destek olduklarınız için bir kez daha teşekkür ediyorum.

Ayrıca tabi ki en büyük destek, Gonca Göçmen ve Sibel'in Kurabiye Evinden geldi :))
Kendimize kocaman bir alkış canım ;)

İnstagram
@sibeldaban
#SibelveGoncaAnnelerle
Mutlu ve huzurlu günlere..
Sevgiler :)



4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel. Özellikle ara home daki tabağı çok sevdim.güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lulucum çok teşekkür ediyorum canım :) Gel sana tatlı ikram edeyim çiçekli tabağım da ;)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ediyoruz Aslıcım iyiki güzel dostluğumuz var :)

      Sil