21 Mayıs 2015 Perşembe

Sibel'in Kurabiye Evi - Sipariş Kurabiyeler,Pastalar

Merhabalar :)

Biliyorsunuz yaklaşık 4 yıldır evde sipariş üzerine şeker hamurlu, süslü püslü kurabiyelerden yapıyorum.
En sevdiğim iş, mutfakta bir şeyler üretmek olunca, başkaları için de keyifle üretmeye başladım :)
Doğum günü, baby shower, hoş geldin bebek, sevgiliye sürpriz, nişan vs aklınıza gelebilecek her türlü özel gün için yaptırılabiliyor.
Davetlilere minik birer sürpriz yapmak, tatlı bir şeyler ikram etmiş olmak için güzel bir alternatif kurabiyeler.
Tabi sadece kurabiye ile sınırlı değil yaptığım siparişler..
Cupcake, Cakepops ve Pastalar da yapıyorum.
Bugün teslim edilen bazı modelleri sizlerle paylaşmak istiyorum ;)



 

Minik kavanozlar da 2 adet minik kurabiyeler.
Birine isim, birine de yaşını yazdım :)



Bebeği olan arkadaşına giderken bir kutu dolusu kurabiye ile giden Gizem Hanım için hazırlamıştım  :)




Bursa'lı  blogger arkadaşlarım için hazırladığım, ruj ve göz farı modelli kurabiyeler..



 


Bu kavanoz kurabiyeler de, Arden bebeğin dünyaya gelişi için hazırladıklarım :)
Aramızda kalsın ama, en sevdiklerim galiba bu minikler ;)



Aşk...
Sevgiliye hazırlanabilir :)




Alin Ada'nın çakıl taşlı - frambuazlı diş buğdayı pastası :)


 


 Dikkat!! Oğuz Alp'in de 1 yaşı var :)
Kurabiyeler ve çikolatalı pastamız.


 


Can bebeğin dişi çıktı :) 
Çikolatalı pastamız ve kurabiyeler..




Çınarko için hazırlanan, Uçaklar temalı Dusty karakterli 4 yaş pastamız :)





Bir kavanoz dolusu minik kurabiye hazırlamıştım, kuzenime kahvaltıya giderken :)

Dilediğiniz modellerde ve renklerde siparişleriniz hazırlanabilir.
Kurabiyeleri Türkiye içi, her İle kargo ile gönderim yapıyorum.
Pastalar ise maalesef sadece Ankara içine elden teslim ediyorum.
Tüm detaylı fotoğraflar için;
Facebook/ sibelinkurabiyeevi  ni ziyaret edebilirsiniz :)

Mutlu ve huzurlu günler...
@sibeldaban
Sevgiler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder