14 Mayıs 2015 Perşembe

Silverline Mutfağındayız ;)


Geçtiğimiz hafta cuma günü, Çınar'la birlikte harika bir etkinliğe katıldık.
Silverline mutfağında, blogger ve pasta ustası Sibel Hanım  biz anneleri ve miniklerimizi ağırladılar.

Çınar ilk defa şeker hamuruyla bir şeyler yaptı..
İlk defa diyorum çünkü Çınar'a şeker hamurunu şimdiye kadar hiç vermemiştim, evet birlikte kurabiyeler kekler yapıyoruz, çokta eğleniyoruz, seviyoruz.
Fakat şeker hamuru benim işim biliyorsunuz.
Sipariş üzerine kurabiyeler ve pastalar yapıyorum.
 Eğer bir defa verirsem, bir daha engel olamam, sipariş yaptığım kurabiyelere dokunması da hiç hoş olmaz haliyle ;)

Kısacası Silverline Ankastre sayesinde Çınar doyasıya mıncıkladı renkli şeker hamurlarını :)
Önce minikler bizim yardımlarımız ile Sibel Hanım'ın hazırlamış olduğu Cupcakeleri süslediler..

Çınar zemini turuncu, kendisi sarı, camları mavi, tekerlekleri yeşil, farları da kırmızı yenilebilir boncuklardan oluşan bir araba yaptı :))

Beni hiç sormayın, "sıra annelerimizde" denilince bana sürpriz oldu :)
Ben sadece çocuklarla süsleme yapacağız sanıyordum.
Neyse biz anneler de aldık elimize merdaneleri, dilediğimiz modeli yaptık.
Zemini beyaz üzeri pembe kalpler dolu bir pasta yaptım:)
Fakat hiç fotoğrafı yok :(



 








Bu eğlenceli ve harika günün organizasyonluğunu yapan  Silverline Ankastre Mutfak ve Sibel Hanım'a güzel davetleri için çok teşekkürler..
Ayrıca ilgili, içten ve samimi çalışanlarınıza çok çok çok teşekkür ediyorum :)

Umarım tekrar bir araya geliriz.

Sevgiler :)
Sibel Daban
@sibeldaban




1 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlik olmuş, Çınar da baya bir eğlenmişe benziyor ;)
    Takipteyim artık cnm, bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil