9 Ekim 2015 Cuma

İnstagram Paylaşımlarım @sibeldaban



Mutfakla ilgilenmeyi, sürekli bir şeyler yapmayı sevdiğimi biliyorsunuz artık..
Tabi sık sık hazırladığım pasta, tatlı, kahvaltı masalarını vs instagram hesabımdan paylaşıyorum.
Oradan takip edenler her paylaşımı kolayca görebiliyor..
İnstagram kullanıcısı olmayanlar için birazcık, geçmişte neler olmuşu burada da paylaşmak istiyorum.





 Anjelika  eriğinden kek yaptım.Ve çok beğendim. Her sene kışa hazırlık, buzlukta 2 kilo kadar saklardım, Çınar'a komposto yapmak için.Bu sene buzlukta daha çok erik var :)





Yaz aylarının vazgeçilmez içeceği ..
 

Komşularımız ile bahçemizde sık sık kahvaltılarımız oldu bu yaz..




Harika insanlarla yapılan kahvaltı. Erikli kekin değişik bir versiyonu ;)



Balkonda kahvaltı keyfi.










Kapanış alman pastası ile :)

Soframızda ne yediğimiz değil önemli olan, sevdiklerimiz olsun yeter aslında..

Mutlu ve huzurlu hafta sonları..

@sibeldaban #sibelinkurabiyeevi
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder