25 Ocak 2016 Pazartesi

İnstagram Paylaşımlarım ...



Aslında bu aralar, instagram da neler oluyor postu yapmak niyetindeydim. Fakat şimdilik kişisel hesabımda neler olmuş, nasıl paylaşımlarım olmuş onlarla idare edelim.. Şöyle bir baktım da hesabıma, bolca mutfaktan fotoğraf paylaşmışım.  Aslında bir yemek bloggerı değilim, sadece mutfağı seviyorum.  Tatlı, pasta, kek, börek vs yapmak beni çok mutlu ediyor, mutfakta vakit geçirmek büyük keyif veriyor bana. Durum böyle  olunca da mutfaktan bolca fotoğraf olması kaçınılmaz oluyor tabi ki ..




Öğretmenler günü sürprizimiz için hazırladığım pastam..




Bengüm ve Özlem'cim geldiğinde :) 



Özledim kızlar ya, gelin yine :(


 

Sevdiklerime, minik paketlerde tahinli muffinler ile,
öğretmenimize ise kapı süsü yaparak minik sürprizler yaptım.


 

Temizlik sonrası kendimi yorgunluk çayı ile mutlu ettim..
Sık sık, boğaz ağrısı ve ses kısıklığı yaşayınca, çareyi kış çaylarında aradım. 


 


Çınarko için çikolata damlacıklı kek.
Ablamlar için hazırladığım, patates pizzası..Veya kumpir de diyebiliriz.

Saçlarımı kestirdiğim gün bir merhaba demişim.

Dilerseniz İnstagram da @sibeldaban kullanıcı adım ile takip edebilirsiniz.

Sevgiler









1 yorum:

  1. Afiyet olsun. Bu saatte bu yemekleri görmek biraz üzdü :))
    Bende bloguma beklerim: https://caganerkan.blogspot.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil