6 Ocak 2016 Çarşamba

Okul Aile Katılımı - Kurabiye Yapıyoruz :)


Merhabalar,

 Bizde son bir kaç ay oldukça yoğun geçiyor. Daha önce bahsetmedim diye hatırlıyorum.Bu sene Çınar Bey artık okullu oldu, bloğumla fazla ilgilenememe sebeplerimden birisi de bu.
İlk zamanlar her duyan, 'Aaa çok iyi olmuş, artık kendine daha çok vakit ayırırsın, ne yapıyorsun özlüyor musun oğlunu, ooh Çınar okuldayken sende dinlen' gibi bir sürü yorumlar yapılıyordu.

Ama tam tersi;
Sabahçı olan Çınar'ı sabah 8 - 8:30 gibi okula bırakıp gelip, mutfağı toparla, evi toparla, çorba-yemek yap derken saat 12 oluyor..Yani Çınar alma vakti gelmiş demektir, yaniiii şöyle bir güzel keyif yapıp, yalnız kalıp özlememe fırsat olmuyor ki :) 
 Anlayacağınız her günümüz bir önceki gibi geçer oldu. Tek farkı benim okulla, sınıfla fazla ilgili olmam. Galiba birazcık, tamam kabul ediyorum, çook fazla, her işe fazlaca burnumu sokuyorum :)) 

Ne yapayım, sevdiğim eğlenceli işlerle birazcık ilgileniyorum sadece.
En son faaliyetimiz Okul Aile Katılımı oldu. Tabi ki bana düşen çocuklarla kurabiye yapmaktı :)
Hep birlikte yeni yıl kurabiyeleri yaptık. İnanılmaz eğlenceli, bir etkinlik oldu.















Önce sınıf annemiz Elif ile hamurumuzu hazırladık.
Çocuklara, kurabiye hamurunun içine neler koyduğumuzu anlatarak, acaba neler konulabilir diye sorular sorarak, sohbet ederek keyifle hazırladık :)









Sonra her çocuk için minik yuvarlak hamurlardan verdik.Kendileri için kakaolu ve sade kurabiyeler yaptılar.Kalıplarını seçti ve isimlerini hamurların üzerlerine bastırdılar..Çok eğlendiler gerçekten de..







Tabi çooookça hamur yoğurunca kalan hamurları da bizler yaptık hemencik.
Toplam da 3 koca tepsi dolusu kurabiyemiz oldu. Birazı okula dağıtıldı, birazı çocuklar tarafından yenildi..İsimlerin basılı olduğu kurabiyeler ise evlere gönderildi :)





Galiba, kurabiye yapmak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı :)
Böyle bir güne izin verildiği için öğretmenlerimize kocaman teşekkürler, sevgiler..

Mutlu günler.
@sibeldaban



5 yorum:

  1. Çok eğlenceli olmuş gerçekten de, bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle İlknur'cum, diyorum ya hiç bu kadar keyifle kurabiye yapmamışım meğerse :)

    YanıtlaSil
  3. Biz de bu katılımınızdan çok memnun kaldık. Görselliği kadar lezzeti de yerinde olan bu kurabiyeleri yemek ayrı bir keyifti. Emeklerinize sağlık.Sizin tabirinizle her işe burnunu sokan,bana göre becerikli ve hevesli bir velim olduğu için ayrıca mutluyum.

    YanıtlaSil
  4. Biz de bu katılımınızdan çok memnun kaldık. Görselliği kadar lezzeti de yerinde olan bu kurabiyeleri yemek ayrı bir keyifti. Emeklerinize sağlık.Sizin tabirinizle her işe burnunu sokan,bana göre becerikli ve hevesli bir velim olduğu için ayrıca mutluyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh öğretmenim, siz yeter ki kurabiye isteyin, büyük bir keyif ile hazırlarım biliyorsunuz.. En büyük teşekkürler ve sevgiler benden :)

      Sil