4 Ağustos 2016 Perşembe

Lokanta Molto - Sokak Lezzetleri Tadım Gecesi


Merhabalar,

Yaklaşık 1 ay kadar önce Ankara'lı bloggerlar olarak, sevgili Aysegül'ün daveti ile Tepe Prime da yeni açılmış olan Lokanta Molto'da Sokak Lezzetleri tadım gecesindeydik. Oldukça kalabalık ve keyifli geçen gece, tanışmalı, sohbetli, bolca gülmeli, yemeli, içmeli kısacası harika geçti.. Sosyal medya da  #moltosokaklezzetleri hashtag i ile fotoğraflar ve videoları bulabilirsiniz. 





Mekan dekorasyonuna bayıldım, oldukça farklı ve etkileyici.. Kocaman kocaman  lambaderler, vazolar, çiçekler, masalar, keyifli yemek toplantılarına uygun.. Ayrıca çalışanların güler yüzlü ve özenli olmalarını da bahsetmeden edemeyeceğim. 



 




Sokak Lezzetlerine gelecek olursak, ( hatırladığım kadarıyla) Mini sosisli, Kokoreç, Midye, Mini hamburger ki (bayıldım kendilerine :)), Sucuk ekmek idi, unuttuğum olduysa affola.. 
İçeceklerde ise,  pastörize edilmemiş aromalı biralar, ve şaraplar tadım gecesine eşlik ettiler.





Sevdiklerim :)

Bu güzel geceye ev sahipliği yapan Lokanta Molto'ya enerji dolu personeline, davet eden blogger arkadaşım Ayşegül'e ve emeği geçen herkese tekrar teşekkürler...

Keyifli günler sevgiler
IG: @sibeldaban


1 yorum: