12 Ağustos 2016 Cuma

Marin Temalı Balkonumuz :)


Selam :)

Bugünkü post balkonumuz..
Her bir detayıyla ayrı ayrı ilgilendiğim deniz temalı balkonumuz :)
Balkon detaylarını İnstagramda epey çok paylaştım aslında.. 
Ama ayrıca bloğumda da paylaşmalıyım diye düşündüm.

İtiraf edeyim öyle deli gibi deniz tutkum falan yoktur benim, hiç de olmadı, ama renkleri, desenleri deniz teması bir başkadır tabii ki.
Sadece herkes gibi yaz mevsimi geldiğinde ah deniz kıyısında olsak diye çok isterim. 
Ha son 4-5 yıldır minik bir deniz kıyısında yaşıyor olsak diye düşünüyor olduğum da doğrudur :) Yıllardır düşünürdüm deniz renklerinin verdiği huzuru, sakinliği balkonda, ancak bu sene uygulayabildim..
Hadi gelsin fotoğraflar öyle anlatayım.




Bir vazo, kavanoz, saksı vs. içine çakıl taşları, deniz kabukları vs. doldurup dekorasyonda kullanabilirsiniz. Çok derin olmayanları mumluk olarak kullanıyorum ben.






Sandalyeler çok eskinin sandalyeleri aslında.Komşum arkadaşım iyiki var dediğim dostum Hilal ile birlikte ince bir zımpara yaptık . Sonra da ben vakit buldukça 3'er kat boya yaptım her birine. Boyanın markası, Polisan x1 . Bir çok yerde işde kullanılabilen bir boyaymış..
Mavi beyaz kareli ve kırmızı beyaz kareli örtüler ve minderler diktirdim.


  

Bu da öncesi sonrası gibi olmuş :) Çoook eskilerden kalma sandalyeyi ise zımpara yapmadan beyaz boya içine mavi akrilik boya ekleyip boyadım. Mumluk da siyahtan beyaza boyandı..


 


Duvar süslerim ise; Balıkları ham haliyle aldım ve boyadım. Beyaz saksı eskiden lila renkteydi boyadım ve üzerine maviye boyadığım yıldızı silikon ile yapıştırdım. Uzun tablonun zemini pembeydi, beyaz yapıştırdım. Büyük nazar boncuğum yıllardır bugünü beklemiş, sicim ipini örgü yapıp ucuna taktım. Çapa minik ablamdan, hasır sepet canımm arkadaşım Yasemin'den hediye :)






2 senedir pembe olan çilek sandığı ve rüzgar değirmeni de boyandı :)
Ve bolca çiçeklendi balkonumuz.



Keyif köşesi yaptım bazen de, izlemek bile mutlu ediyor beni..











İste tamda burada bu postu hazırladım
Deniz teması, renkleri.
Mavi, Beyaz, Kırmızı ve Toprak tonları = Huzur
Laf aramızda, galiba evin her yerine yerleşecek bu renkler yavaş yavaş ;)

Sevgiler
@sibeldaban



7 yorum:

  1. Ay Sibel haarika olmuş!!! Sitenizin bahçesi, yani balkon manzaranız da pek güzelmiş. Ben her sene balkon düzenlemeye heveslenir, hiçbir sene başaramam! Seneye bana da bir el atıver n'olur! Güle güle otur, keyifle zaman geçir. Çok öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Başakcım 😊 Beklerim çaya kahveye birlikte keyif yapalım bir gün de.. Büyük bir keyifle birlikte düzenleyelim seneye inş 😉 Öptümm bende çok 😘

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Senin şu filtre kahveden getirde bitlikte keyif yapalım şekerim 😉😉

      Sil
    2. Senin şu filtre kahveden getirde bitlikte keyif yapalım şekerim 😉😉

      Sil
  3. Ay nasıl güzel olmuş Sibelcim, ellerine sağlık :) Nasıl ferah, nasıl iç açıcı. Başak, duygularıma tercuman olmuş, ben de beklerim valla. Kumaş da var ;)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknuuur canım teşekkür ediyorum beklerim her zaman😉Zaten en o kumaşlar ahhh 😁😁 Tamam balkon düzenlemesi 2 oldu 😉

      Sil